26.10.2024

Chłopaku, pokaż czułki!

 Dzisiaj chcę pokazać Wam kilka zdjęć, z krótkiego spaceru po lesie. 

Bez zbędnego rozpisywania się. Także, zapraszam do oglądania!


Widłaki goździste



Purchawki chropowate


Borówka brusznica


Bagno zwyczajne


Siódmaczek leśny


Chłopaku, pokaż czułki! Czyli żuk leśny.


Maślanka wiązkowa



Kapliczka w środku lasu. Jest tam, odkąd pamiętam. Z roku na rok niszczała coraz bardziej, a tu proszę - pierwszy raz w ciągu mojego życia, została odnowiona. 


Na dzisiaj, tyle dobrego. Miłej niedzieli i z fartem, mordeczki! :D

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne okazy i fotki, piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To był uważny spacer, takie lubię. Piękne zdjęcia. Mam sentyment do takich kapliczek (w lesie, robionych od serca). Uściski 🙂✌️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy byłam uważna - nie wiem. Dla mnie dostrzeganie takich rzeczy, jak drobny kwiatek, to coś zupełnie normalnego :D Bardzo się cieszę, że zdjęcia Ci się podobają. A co do kapliczek - niektóre mają coś w sobie. I ja przesyłam Ci uściski 💜

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia makro, widłaki mnie oczarowały!
    Udanych spacerów po lesie i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A co do widłaków, to taka mała ciekawostka - obecnie, objęte są w Polsce ścisłą ochroną.

      Usuń
  4. na blogu słowa zbędne? a czemuż to? w końcu blog powstał jako miejsce przechowywania wirtualnych pamiętników. początkowo blogi pełne były treści. teraz jest to już coraz rzadsze. blogi służą wszystkiemu, tylko nie prywatnym zapiskom, albo literackim wprawkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niekiedy słowa (zwłaszcza w nadmiarze) są zbędne. Tym razem tak właśnie jest. Wprawdzie mogłabym się rozpisywać na temat wszystkiego, co ukazują zdjęcia, ale wierz mi - zanudziłabym odwiedzających na śmierć! Uznałam więc, że jeśli kogokolwiek zainteresuje żuczek, grzybek, czy roślinka, to poczyta sobie o nich z odpowiednich źródeł.
      Jeśli zaś chodzi o prywatne zapiski - cóż, większość rzeczy, choćby obserwacji, wolę po prostu zachować dla siebie. Literackie wprawki - póki co, trafiają "do szuflady".

      Usuń
  5. Las jest zawsze cudowny. Zdjęcia pokazałaś cudne, a już gentlenam żuk wręcz wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - o każdej porze i w każdej sytuacji, las jest idealny.
      Dziękuję, bardzo mi miło, że zdjęcia Ci się spodobały :>
      Żuk był wyjątkowo uprzejmy - pokazał czułki.

      Usuń